News And Heart

Brookyln Beckham Joined Arsenal U-18

Brooklyn Beckham is one step closer to join Arsenal senior team after being promoted by boarding staff.

This 15-year-old footballer is David Beckham’s son. He recently signed a contract with Arsenal earlier this season. He joined U-16 Arsenal.

However, due to his tremendous progress, he was promoted into U-18 team for the game against Leicester City this week. He will use the t-shirt numbered 14 that Arsenal legend Thierry Henry used.

With his joining in U-18 team, it breaks many people opinions that he joined Arsenal because of his father’s big name. Yet, he has proved that he has big potential to be a good football player.



Translate:

Brooklyn Beckham satu langkah lebih dekat untuk bergabung tim senior Arsenal setelah dipromosikan oleh staff utama.

Pemain bola 15 tahun ini adalah anak Davud Beckham. Dia baru-baru ini menandatangani kontrak dengan Arsenal awal musin ini. Dia bergabung dengan Arsenal U-16.

Namun, dikarenakan progres yang luar biasa, dia dipromosikan ke U-18 tim untuk pertandingan melawan Leicester City minggu ini. Dia akan memakai kaos nomor 14 yang Legenda Arsenal Theirry Henry gunakan.

Dengan bergabungnya di tim U-18, ini memecahkan banyak pendapat orang bahwa dia bergabung karena nama besar ayahnya. Tapi, he telah membuktikan bahwa dia mempunyai potensi yang besar untuk menjadi pemain sepakbola yang bagus.
Tag : News
0 Komentar untuk "Brookyln Beckham Joined Arsenal U-18"

Back To Top